woensdag 1 augustus 2007

Pfffffffffffff of nog niet eigenlijk

Ja sorry hoor, ik zou wat meer moeten schrijven maar ik probeer om geboren te worden en dat lukt niet zo. Afgelopen zondag om 12 uur in de middag zou ik komen maar er is geen beweging in te krijgen. Het lijkt wel of mama de sleutel van de uitgang heeft weggegooid, ik ben al dagen in de weer maar ik kom geen centimeter verder. Op dit moment zou ik de koppetjes boven mijn wiegje moeten zien en de ahh's, ohhh's en goedjigidjegaga's moeten aanhoren, er zou beschuit op mij gemorst moeten worden. Eigenlijk ben ik al +3 dagen oud maar ik moet nog komen, erg vervelend allemaal. De verloskundige zei maandag ook al dat er geen beweging in zit en maakte maar alvast een afspraak voor volgende week! Ik heb helemaal geen zin om volgende week geboren te worden, ik wil nu.......

Geen opmerkingen: