woensdag 8 augustus 2007

Foetus meldpunt

Gisteren ben ik weer oneerbaar betast door de verloskundige, is er zoiets als een foetus meldpunt waar je deze incidenten kunt melden. Toch heeft het wel een beetje geholpen, mama is haar slijmprop kwijt, daar staat wel tegenover dat ze haar blaasontsteking weer terug heeft (ja, dat schiet ook niet heel erg op). Vandaag heb ik een rustdag en morgen komt de verpleegkundige weer, zou ze me weer mishandelen? Mama denkt dat ik op 12 augustus geboren wordt, als ik dan nog niet vanzelf ben gekomen gaan ze me halen. Geen idee wat ze daar mee bedoelen, zou er iemand naar binnen komen om me de weg te wijzen of zo? Ik kan het me bijna niet voorstellen, het is hier al zo krap.
Op dit momenthoor ik dat het niet zo goed gaat met mijn overgrootmoeder in Roemenie, ze al best oud en heeft last van haar hart. Ik hoop maar dat alles goed gaat met mijn overgroot oma zodat ik haar op een dag kan ontmoeten (en zij mij natuurlijk) en we kunnen praten over de belangrijke dingen in de familie, zoals het kattenkwaad dat oma en mama vroeger hebben uitgehaald.

Geen opmerkingen: