zondag 19 augustus 2007

Je hebt er ook goede tussen

Je hebt natuurlijk slechte maar ook goede dingen in het leven en dat geld ook voor de witte mensen. Gisteren was bijvoorbeeld de verloskundige bij ons op bezoek en ondanks dat ze me in het verleden ernstig geknepen heeft valt ze heel erg mee. Ze is eigenlijk best wel lief en ik heb nog een poosje gezellig bij haar gezeten. De allerliefste witte mens tot nu toe is Fausia, zij zorgt al een week voor mama en mij en heeft me nog nooit geknepen en is altijd heel erg lief voor mij. Ze is ook een hele steun voor mama en ze weet alles van baby's. Nou bedenk ik me plotseling dat ik natuurlijk aan haar had kunnen vragen hoe het met dat mekkeren, lopen, de poes en voedsel in de toekomst zal gaan.


.


1 opmerking:

Anoniem zei

Tante Monica,

Gefeliciteerd met de geboorte van Catinca!

Maak ruimte voor luiers
babypakjes en kleine sokjes
voor teddyberen en knuffels
en rammelaars en blokjes

Maak ruimte voor truitjes
hemdjes en zachte broekjes
voor slabbetjes en knuffels
en kijk- en voorleesboekjes

Maak ruimte in jullie huis
voor alle babyspullen
en maak ruimte voor alle liefde
warmee zij jullie hart zal vervullen.

Groetjes
Eliane Gomes Heijne