vrijdag 27 juli 2007

Niet chagrijnig

Helaas, mama is vandaag niet chagrijnig dus zal het nog nog geen tijd zijn om te komen. Jammer want ik had voor mezelf al een beetje bedacht dat als ik morgenmiddag om 12 uur ter wereld kom ik nog net kan aanschuiven voor de lunch. Bewegen doe ik wel want beloofd is beloofd en vandaag hebben mama en ik weer een onderzoek gehad. Het is nu zeker dat ik in het ziekenhuis geboren wordt en niet thuis in een bad, tenzij ik snel genoeg ben natuurlijk :-))
Oh ja, ik heb een klacht, er zijn een heleboel mensen die in mij willen knijpen, voornamelijk mensen met een medische achtergrond! Ik heb een boodschap voor deze barbaren: STOP daarmee, ik ben geen stressbal of zoiets. Als je in me geïnteresseerd bent benader me dan met respect, dat is wel zo netjes.

Geen opmerkingen: