zondag 26 augustus 2007

Verassing

Vandaag ben ik voor het eerst een eindje gaan rijden in een auto. Mama had namelijk een grote verassing voor ome Coen die gisteren jarig was, ik wist natuurlijk wat de verassing was maar ik mocht het niet verklappen want het was een geheime verassing. Oom Coen moest s'ochtens vroeg bij ons zijn en mama en ik zouden dan mee gaan om hem, samen met zijn vriend Frank, naar de verassing te brengen. In de vroege ochtend werd ik dus in een maxicosi gestopt (ondanks mijn protest) en in de Twingo geladen. Eerst op weg naar Zoetermeer en daarna naar de verassing.
.

.
Nou reken maar dat oom Coen verast was: we gingen naar het vliegveld zestienhoven en daar mocht oom Coen zelf een stukje sturen met een vliegtuig, gaaf he. Mama en ik mochten niet mee maar wij hebben ons in het restaurant ook best vermaakt. Gelukkig had mama wat te eten meegenomen en daarbuiten krijg je als baby best wel een hoop aandacht, iedereen wil wel even in je knijpen en zeggen hoe schattig je er wel uit ziet.
.

Geen opmerkingen: