zondag 12 augustus 2007

Gefopt

Je moet natuurlijk wel een beetje lol blijven houden in je babybestaan, als foetus vond ik het al leuk om mama af en toe te foppen. Ik heb nu een nieuw kunstje geleerd, het gaat zo: ik doe net of ik slaap, op een gegeven moment komen dan de gezichten dichterbij omdat ik zo onweerstaanbaar ben en dan beweeg ik plotseling met mijn armen en benen. Hihihihi dat is lachen, ze schrikken er allemaal van.
Vandaag ben ik op krachttraining gegaan, ik ben erachtergekomen hoe dat met die borsten ook al weer zat en ik zuig me een ongeluk. De resultaten in hele liters vallen echter een beetje tegen dus misschien moet ik wat meer kracht zetten in de zuigbeweging. Vandaag heb ik geoefend om mijn eigen hoofd op te tillen als ik bij iemand lig en dat lukt me aardig (niet slecht he, voor een baby van twee dagen oud).

Geen opmerkingen: