maandag 6 augustus 2007

Ontspannen

Misschien leggen we de lat wel te hoog, door de druk is er niet genoeg andere druk om geboren te worden. Ik denk dat het tijd is om te ontspannen zodat de verkeerde druk wegvloeit en de goede druk opbouwt en ik eindelijk geboren wordt. Maar hoe kun je ontspannen in een periode als deze? Gaan roken, nee dat helpt niet genoeg en is eigenlijk niet ontspannend en zeker niet gezond. Sterke drank, nee dat is slecht voor mijn bovenkamer en aangezien ik een hoogbegaafde foetus ben en ik dat graag zo wil houden is drinken geen alternatief. Paddo's, mmm ook niet echt ontspannend, een lekker bad dan maar dat hebben we al zo vaak geprobeerd. Nee echt, ik weet het niet meer en begin zowaar een beetje te hyperventileren (ja ook een foetus kan dat!) en dat geeft weer extra druk zodat ik weer niet geboren wordt. Ik zit in een vicieuze cirkel en kan die niet doorbreken, zal ik het gewoon met meditatie proberen?
Zoemmmmmmmmmmmmmmmmmm..........

Geen opmerkingen: