maandag 13 augustus 2007

Badderen lekker?

Vandaag was er weer een nieuw gezicht, dat van de kraamhulp. Ze is een hele hulp voor mama en ze heeft vast ook de baby cursus gedaan want ze weet een heleboel en houd er ook nog een hele boekhouding op na. Mama heeft eindelijk een beetje rust gehad vanacht en ze moet van de kraamhulp ook tussendoor rusten. Met het drinken gaat het ook een stuk beter, ik begin er zelfs aardigheid in te krijgen maar er was ook nog zoiets als badderen. Of dat het nu helemaal gaat worden weet ik niet, vooral vlak voor en na het bad is het erg koud (ik moet dan weer even terugdenken aan toen ik pas geboren was, brrrr) en dan dat gedoe met kleertjes uit en daarna weer aan. Maar het allermooiste van vandaag is wel dat ik een filmster ben geworden, ik heb de hoofdrol in de film 'Catinca, the movie'.

Geen opmerkingen: