donderdag 23 augustus 2007

Zuivel en niet zuivere zuivel

Ik zit nog een beetje in de vakantiestemming en denk nog niet echt aan werken, daarom drink ik misschien wel een beetje lui. Natuurlijk is het ook reuze gezellig om dicht tegen mama aan te liggen en een beetje ontspannen te drinken maar dat kost natuurlijk wel heel veel tijd en als je even niet oplet is het zo midden in de nacht. Daarom slaapt mama ook niet zo goed. Gisteravond had ome Coen een idee, als je nou wat bijvoeding uit een pakje geeft dan valt de kleine Catinca vast wel in slaap en krijg jij ook wat rust hoorde ik hem tegen mama zeggen. Afijn, ome Coen aan de gang met allerlei flesjes, speentjes, poedertjes water en een magnetron en na een goed kwartiertje was de bijvoeding dan klaar. Dat kwam goed uit want ik was wel weer toe aan een hapje ik lag tenslotte al zeker vijftien minuten zonder voeding. Braaf ga ik in de drinkhouding liggen, ik open mijn mond, er komt iets aan dat niet op mama lijkt, niet als mama ruikt en zeker niet als mama smaakt! Jakkes wat een vies spul die nepmelk, daar hoef je heus niet mee aan te komen hoor ome Coen. Doe mij maar puur natuur, gelukkig had mama wat gefrummeld met een ander raar apparaat en kreeg ik even later toch nog de enige echte lekkere melk, goed het kwam ook uit een flesje maar ik heb maar niet over de verpakking gemekkerd. Ome Coen is trouwens normaal gesproken best wel lief hoor, kijk maar eens hieronder.
.

Geen opmerkingen: