woensdag 29 augustus 2007

Verdoving

Ik zit met een probleempje, in het begin had ik het niet zo in de gaten maar als ik er eens goed over nadenk doet er zich een vreemd verschijnsel voor als ik op wieltjes wordt voortbewogen. Kijk, ik wordt als pasgeborene natuurlijk bedolven onder nieuwe ervaringen en zie dagelijks vreemde dingen maar dit is wel heel eigenaardig. Telkens als ik me op wieltjes voortbeweeg val ik in slaap. Bijvoorbeeld als ik ga wandelen met mama en ik lig in de kinderwagen, poef, ik ben weg. Met de verassing van oom Coen waar we met de auto naar toe gingen, het laatste wat ik me kan herinneren is dat de motor start en weer poef, ik val in slaap. Nu slaap ik wel vaker natuurlijk maar zeker niet op commando, dus waarom val ik telkens in slaap op wieltjes. En belangrijker wat kan ik ertegen doen want ik wil natuurlijk geen doorsnee baby zijn. Of zouden andere baby's hier juist geen last van hebben? Ik moet hier eens diep over gaan nadenken. Na mijn middagdutje dan. Op speciaal verzoek een foto van mij en tante Monica
.

Ok Nadia, is this a happy Aunt Monica or what!

1 opmerking:

Anoniem zei

The book of love has music i it.
In fact that's where music comes from ...
Some of it is just transcendental,
some of it is just really dumb ...
But I love it when you sing to me.
And you Catinca Sofia Popa
You can sing me anything ...
(the book of love)