vrijdag 31 augustus 2007

APK

Vandaag heb ik weer wat vreemde en nieuwe dingen meegemaakt. Allereerst moesten mama en ik weer naar de witte mensen toe om te kijken of het wel goed met mij gaat. Het schijnt dat je de eerste jaren van je leven om de zoveel tijd moet worden opgemeten, geprikt, beschenen, geknepen, beklopt en meer van dat dingen om te bekijken of je wel normaal bent. Als ik er een klein beetje over nadenk vind ik het eigenlijk helemaal niet normaal dat wildvreemde mensen aan je meten, kloppen, knijpen en al helemaal niet in je prikken maar ja, word er naar mijn mening gevraagd? Daarbuiten noemen ze die plek consultatie buro, je zou dus verwachten dat mama daar met haar vragen terecht kan. Nou, volgens mij hadden ze het beter vragen buro kunnen noemen, ik was blij dat mama na een half uurtje buro nog een hemd aan haar lijf had, niet normaal al die vragen. Gelukkig voldeed ik aan de normen, alleen mijn hoofd was wat aan de grote kant. Hoe zou dat komen, het zal toch niet met de superieure inhoud te maken hebben :-).
Ons tweede bezoek was aan de lactatie deskundige omdat ik te langzaam drink. Dit was een hele aardige mevrouw maar ook met een heleboel vragen. Daarna kwam ze wel met een heleboel antwoorden en werd ik in een cross cradle houding aan de borst gelegd terwijl mijn drinkreflexen optimaal werden gestimuleerd en mijn bewustzijn niet mocht wegglijden. Leuk allemaal hoor, die efficiƫntie, maar begrijp dan toch dat ik gewoon graag heel dicht bij mama ben en dat mag best wel wat tijd kosten.

Geen opmerkingen: