dinsdag 3 juli 2007

Hommerich

We zijn in Limburg aangekomen, het was wel een vermoeiende reis voor ons. Gelukkig zijn we zondag wat bijgekomen van alle ondergane ontberingen en van de laatste dagen, het was heerlijk weer en we hebben lekker in de tuin liggen luieren. Maandag was een hele andere dag, er moesten dingen ingepakt worden, laatste andere dingen geregeld, urenlang in de auto zitten, het vakantiehuisje inrichten en slaapkamers klaar maken, eten regelen. Ik heb me heel lief de hele dag stil gehouden, nou ja, heel af en toe tijdens de reis heb ik op mama's blaas gedrukt zodat ze zich geen zorgen zou maken (hihihihi). Wat een dag, mama was doodmoe, maar het is dan ook wel de moeite waard.



We zijn in een hele oude hoeve getrokken, hartstikke mooi en rustig gelegen met een hele aardige meneer die hier altijd woont. Uren zou ik nog over deze mooie plaats kunnen schrijven maar mama, buna en Monica zijn in staccato roemeens met elkaar aan het tetteren, ze hebben echt geen begrip dat het op mijn leeftijd nog moeilijk is om je te concentreren en dat ik nog geen vijf dingen tegelijk kan doen. Wacht maar af, voor jullie het weten zullen jullie me aanstaren met een blik die zegt: doe toch eens rustig aan kind, waar haal je de energie vandaan, en als ik dan geen begrip heb dan weten jullie waar dat vandaan komt.......

Geen opmerkingen: