zondag 15 juli 2007

Eindelijk rust

He he, eindelijk is mama wat rustig, week na week loopt ze te rennen en te vliegen maar vandaag waren we helemaal ying en yang in een evenwichtige luiertoestand (niet te verwarren met de toestand in de luier!). Gisteren moest ze nog naar de BBQ en wilde ze even dansen maar vandaag was dat gelukkig niet nodig en hebben we het grootste gedeelte van de dag horizontaal doorgebracht.
.
Om de een of andere reden ga ik steeds meer op de digitale bevallingswekker kijken of het al tijd is, maar hij gaat nog niet af. Ik hoop niet dat de wekker verkeerd is afgesteld of erger nog dat hij kapot is. Blijft ik hier hangen totdat ik 18 jaar ben, zou mama vast niet prettig vinden. Vandaag ben ik trouwens -2 weken oud en gisteren ben ik met vlag en wimpel geslaagd voor het baby examen dus ik ben er helemaal klaar voor.

Geen opmerkingen: