vrijdag 6 juli 2007

Leerfase

Nog maar drie weken te gaan en ik wordt geboren, ik heb nog zoveel te doen. Je moet natuurlijk wel beslagen te ijs komen als pasgeborene. Gelukkig wordt er fysiek nog niet zoveel van je vewacht maar al snel verwachten de gelukkige ouders een herkenning en een glimlachje. Ook kraaien wordt op prijs gesteld, dat is het zinloos en niet communicatief geluidjes maken. Natuurlijk ook op gepaste en ongepaste tijden huilen, liefst niet altijd met een duidelijke reden zodat de ouders goed scherp blijven. Voor gevorderden zijn er dan nog allerlei stuipjes en vanwege mijn natuuurlijke aanleg doe ik als hoofdvak maar de hik. Vanacht ben ik een beetje met trappelen begonnen om mama te laten zien dat ik haar wijze lessen echt wel serieus neem, je weet wel, dat van dag en nacht.

Geen opmerkingen: