zondag 1 juli 2007

Goedemorgen.....

Eindelijk hebben mama en ik weer eens echt lekker geslapen, daar waren we wel aan toe. Gisteren middag is de verloskundige nog bij ons geweest en volgens haar was alles in orde en mogen we zelfs op vakantie naar Limburg, joeppieeee. Ik heb al gehoord dat als we daar naartoe gaan dat mama een dagje naar een soort verwencentrum wil waar ze je de hele dag vertroetelen, dat hebben wij wel verdiend met al die drukte deze week. Oma gaat mee en voor de zekerheid ook nog een hulpmama en een hulppapa, je weet maar nooit! Oma vond mijn 'na de geboorte' kamer ook heel erg mooi en nu we het daar toch over hebben ik ben nu al -4 weken oud en om eerlijk te zijn voor mijn leeftijd best wel verstandig. He ik voel een ..Hik... rare kriebel, wat krijgen ..Hik... we nou weer, ah nee ..Hik... he weer die vervelende hik, gaat ..Hik... die stomme hik dan nooit ..Hik... over.

Geen opmerkingen: