maandag 2 juli 2007

Mijn toekomst...

Ja , zoals ik gisteren al zei, ik ben vrij verstandig voor mijn leeftijd en daarom heb ik besloten om eens wat vooruit te kijken in de toekomst. Zo ben ik er zeker van dat ik na mijn geboorte zwaar onderschat ga worden. Je wordt niet voor vol aangezien als je in een wiegje ligt of het nog gewoon lekker vindt om aan van alles en nog wat te sabbelen (grote mensen hebben dat ook maar ze onderdrukken het gewoon!). Om eens een voorbeeld te noemen, ik zie het al helemaal gebeuren dat ik zo lekker lig te dutten en dat je wakker schrikt en er staan drie hoofden over je heen gebogen. En dan beginnen de hoofden te praten, nou ja praten..... er is echt helemaal niets van te maken. dingen als : goedjie goedjie goedjie ploek ploek isetdangeengrotemeidddddd ahtoebietoebiebloeb. Kijk daar moet je bij een multiculturele baby als ik niet mee aankomen, ik accepteer alleen nederlands, roemeens en portugees en misschien in mijn tweede levensjaar ook nog frans, spaans hongaars en chinees (schijnt hip te zijn tegenwoordig) maar koeterwaals is daar niet bij. Jullie zijn gewaarschuwd. Overigens alvast drie potentiele hoofden, buna, tante Monica en mama.


Geen opmerkingen: