zondag 8 juli 2007

De laatste loodjes

Mama loopt steeds meer te puffen en te steunen, ook slaapt ze heel erg slecht. Ze klaagt de hele dag over haar rug en haar heupen en dat haar voeten zo dik zijn geworden. Ik wil mijn lijf terug zegt ze elk half uur, overmorgen moet je eruit zegt ze tegen mij. Mijn contract er maar eens op nagekeken en er staat toch echt 40 weken dus nog drie weken te gaan (ja, ik ben nu al -3 weken oud). Ach, je moet niet overal een punt van maken, ik pas me wel aan en zal me niet aan mijn kamertje vastklemmen, als mama dat wil kom ik wel. Alleen heb ik dat niet voor het zeggen. Maar eerlijk is eerlijk, mama heeft het niet makkelijk en draagt haar last (dat ben ik dus, hihihi) heel erg dapper, kijk dan toch hoe groot mama is geworden!


Mij mama heeft zich ontpopt tot een heuse breimachine, het ene na het andere truitje wordt gemaakt. Vreemd hoor dat breien, ze gebruiken er geheime formule voor zoals: 3stk tot 16cm, inl tot 6stk ar met vst. Niet te volgen maar mijn mama begrijpt het allemaal omdat ze zo knap is. Onze vakantie in Hommerich loopt ten einde, gisteren was een mooie dag, zeker na alle regen die we hier hebben gehad en ook vandaag mag er wezen. Vandaag gaan we terug, mama heeft ernstige nesteldrang en verlangt naar haar eigen huis. Ik eigenlijk ook wel.

Geen opmerkingen: