donderdag 26 juli 2007

Zieken, zoeken, huis

Gisterenmiddag moesten we weer naar dat ziekenhuis waar ik het al eerder over gehad heb. Mama heeft nog steeds last van haar blaas en moest voor de zoveelste keer aan de anti biodinges en dat vond de verloskundige weer niet zo'n goed idee of zo iets. We zijn weer onderzocht aan alle kanten en gelukkig mochten we die avond al weer naar huis. Ze waren wel weer heel erg aardig in het ziekenhuis en we hebben zelfs te eten gehad, nou moet ik eerlijk zeggen dat ik het niet zo heel erg lekker vond. Mama en oma koken veel lekkerder, zelfs tante Monica kan beter koken dan de kok van het ziekenhuis. Zou het komen omdat de kok familie is van die andere kokken? Vandaag is mama chagrijnig en dat is volgens oom Coen een goed teken, als ze morgen ook chagrijnig is wordt ik zaterdag geboren (precies zoals gepland) want dat ging bij tante Marian ook zo! Ik zal mama morgen eens flink chagrijnig maken, ribbetjes pas maar op.....Catinca gaat morgen bewegen zoals ze nog nooit bewogen is (ja ook emotioneel) !!!!

Geen opmerkingen: