dinsdag 24 juli 2007

Kledingkast

Had ik jullie al verteld over mijn kledingkast. Geloof het niet he, nou ik ben een echt dametje en daar hoort natuurlijk een gevulde kledingkast bij. Zonder te overdrijven mag ik wel zeggen dat ik in een gespreid bedje terecht kom, mijn kamertje is tip top in orde, mijn meubeltjes mogen er ook zijn, de lamp hadden we al genoemd (een pronkstukje) en dan is er natuurlijk nog mijn garderobe. Een variatiet aan jurkjes, jasjes, rompertjes, sokjes, petjes en nog veel meer. Ik denk dat er maar weinig foetussen zijn die bij hun overgang naar baby zo goed voorzien zijn. Voor elke gelegenheid heb ik wel een pakje en aangezien ik natuurlijk snel groei zal ik regelmatig wat nieuws moeten aanschaffen (nou ja, mama dan natuurlijk). Winkels pas maar op want Catinca komt eraan....

Geen opmerkingen: