dinsdag 17 juli 2007

Kokken enzo

Het lijkt wel alleen ellende de laatste tijd met onze medische toestand, mama en ik hangen als los zand aan elkaar en op mama zit geen garantie meer (op mij wel natuurlijk). Nu hebben we weer last van streptokokken of zo. Als deze kokken boos worden moeten mama en ik naar het ziekenhuis en dat is natuurlijk niet zo gezellig. Mama en ik zullen blij zijn als we eindelijk weer eens wat rust hebben zonder kokken, blazen, vergiftigingen en andere enge dingen! Dat we gewoon lekker kunnen knuffelen en dat mama liedjes voor mij zingt en ik langzaam de grote wereld ga verkennen. Zo is daar een harig iets dat Loulou heet en die ik regelmatig hoor knorren aan de buitenwand, dit harige iets heeft altijd honger en komt altijd aandacht te kort. Ik zal haar eens goed verwennen als ik in de grote wereld ben.

Geen opmerkingen: