zaterdag 30 juni 2007

Slaapgebrek

Donderdag avond had ik net lekker de baarmoeder goed getrappeld en de placenta opgeschud, kortom ik wil lekker gaan slapen, maar mama voelde zich al niet zo goed en om middernacht hield ze het niet meer. Ze heeft de verloskundige gebeld en we moesten naar het ziekenhuis. Ze waren best wel aardig in het ziekenhuis maar om eerlijk te zijn vind ik het maar niets hoor. Het is maar een kale boel daar met allerlei enge apparaten die piepen en grommen en waar stroken papier uitkomen. Gelukkig mochten we weer naar huis maar de volgende dag moesten we wel terugkomen. Het was wel een drukke dag zo met weinig slaap en een van de hulppapa's was ook nog ziek, mama heeft voor hem gezorgd, zie je wel dat ik de liefste mama van de hele wereld heb. Vrijdagavond is mijn oma gekomen uit Roemenie, ze gaat voor mama zorgen en na mijn geboorte gaat ze mij heel erg verwennen! Maar eerst moeten we uitrusten want we zijn zo moooooeeeeeee...........

Geen opmerkingen: