maandag 29 oktober 2007

Ritmestoring

Het is vreemd wat die vaccinaties met je doen, vorige week, van voordat ik onverwacht geprikt werd, had ik een redelijk dag/nacht ritme opgebouwd. Maar sinds de aanval op mijn persoontje ben ik dat weer helemaal kwijt. Ik word wel drie keer per nacht wakker en dan moet er verknuft en gevoederd worden, ook ben ik af en toe knap emotioneel en dan moet ik gewoon huilen. Voor mama is dit niet zo prettig want als ik wakker ben wordt zij gegarandeerd ook spontaan wakker. Ik zal me moeten inhouden want volgens het grote baby boek gaat mama binnenkort weer werken en dan moet ze wel uitgeslapen zijn.
.
.
Gelukkig zijn er ook vrolijke momenten na de prikken, op de foto hierboven ben ik na het VFO bezig met de voorbereiding van het VRO (Vergelijkend Rammelaar Onderzoek) en ook is mijn verloren lievelingsspeentje weer terecht. Ze was in het wipstoeltje onder een speelgoedbeest gekropen toen we laatst bij tante Judy op bezoek waren. Oma is weer terug uit Roemeniƫ en ik mag tegenwoordig op de grond spelen en kan zo veel beter naar LouLou de poes kijken. Ik heb nog niet aan LouLou geproeft maar als ik de kans krijg moet ik dat zeker doen, ze ziet er lekker uit.

Geen opmerkingen: