zondag 21 oktober 2007

Drukke tijd

Wat een drukte deze week, ik heb nauwelijks tijd om aan mijn log te denken, mijn tante Monica is heel erg druk bezig met het restaurant van tante Elena (het eerste Roemeense restaurant in heel Den Haag!) en heeft geen tijd om mij te verknuffen. Dat geeft niet voor een weekje hoor tante Monica, maar volgende week verwacht ik wel verknufcompensatie! Deze week is ook tante Lisanne met oom Xandor getrouwd, we zouden er heen gaan maar ik was niet zo heel lekker deze week zodat we thuis moesten blijven. Zou de groeistuip toch nog niet helemaal uitgestuipt zijn? Mijn arme mama had deze week kiespijn, ze was ermee naar de dokter geweest maar die kon er nog niets aan doen. Dit weekend was de kies zo pijnlijk geworden dat mama tegen het plafont aan zat en naar de weekend tandarts moest om de kies te repareren. Hieronder zien jullie een foto van mij voor mama en de tante's, lief ben ik hé in mijn jurkje.



En wat zou er in de tweede foto aan de hand zijn, krijg ik een standje, wil mama me wat belangrijks vertellen, is mama gewoon aan het tellen of geeft ze de maat van de muziek aan. Je weet het niet hé en ik ga het niet verklappen.

Dit weekend kwam er ook nog spontaan een nichtje bij mij logeren, Annelot uit Zoetermeer, zo dat is echt een natuurtalent in het verknuffen. Ik vond het reuze gezellig en we hebben samen lekker gespeeld met mijn baby gym. Ja, daar horen julllie van op he, ik heb een baby gym om in conditie te komen voor allerlei lastige zaken die ik later in mijn leven moet gaan oppakken zoals buikdraaien, kruipen, lopen, koprollen en de tour de france fietsen.

1 opmerking:

Frieda zei

Lieve Catinca,

Wat heb jij een leuke lach! Ik zou je graag een keer komen verknuffen.

Liefs Frieda