zondag 14 oktober 2007

VFO

Vandaag wil ik het eens hebben over mijn persoonlijke VFO, om de leken onder jullie niet meteen te laten afhaken we hebben het natuurlijk over het Vergelijkend Fopspeen Onderzoek. Afgelopen vrijdag was ik precies twee maanden oud en dat is een mooie leeftijd om mijn ervaringen met fopspenen met mijn hoogeacht publiek te delen. Hieronder zien jullie de drie modellen die ik heb geprobeerd:

.


.

De Rechter-speen heeft op zich wel een goede vorm, ligt lekker in de mond maar de smaak is niet goed tenzij je van weekmakers houdt. De Linker-speen is qua buitenvorm wel ok maar de speenvorm op zich is meer voor een kalf bedoelt en de afwerking laat te wensen over. Dit is geen speen voor intensief gebruik maar hooguit voor korte sabbeltjes. Blijft over de middelste speen, zo hoort een goede speen te zijn. Goede buitenvorm, lekkere bite, goede smaak en correcte opdruk. Mama is niet zo tevreden over dit model vanwege een te hoge kromming (zou deukjes in mijn gezicht maken) maar ik ben er zeer content mee. Helaas is het hier afgebeelde exemplaar op mysterieuze wijze verloren gegaan bij een bezoek aan tante Judy. Als u deze speen ergens tegenkomt dan graag een bericht achterlaten zodat wij herenigd kunnen worden.

Geen opmerkingen: