dinsdag 9 oktober 2007

Oei ik Groei




Ik voel me niet zo lekker de laatste dagen, er staat iets belangrijks te gebeuren. Normaal gesproken haal ik mijn informatie uit het grote Baby-Boek, dat ik helaas vergeten ben mee te nemen bij mijn geboorte, maar een vooraankondigingen van mijn huidige toestand kan ik me niet herinneren. Gelukkig heeft mama haar eigen boek, Oei ik Groei heet het, waaruit ze een hoop informatie over mijn doen en laten haalt. In de 'Oei' staat dat ik bezig ben met een groeistuip en dat ik daarom veel meer aandacht vraag. Het resultaat is dat ik urenlang verknuft word door mama en ik moet zeggen dat het heel erg prettig is in deze moeilijke periode. Als alles goed gaat ben ik ergens volgende week uitgestuipt en heb ik een sprongetje in mijn ontwikkeling gemaakt waardoor ik me meer op mijn omgeving ga richten. Hihihi, alsof ik niets van mijn omgeving begrijp, ze moesten is weten bij 'Oei'.

Geen opmerkingen: