maandag 25 juni 2007

Eindelijk een rustig dagje....

He he, de signalen zijn eindelijk bij mama's bovenkamer aangekomen. Een dagje rust, daar was ik wel aan toe, zeker na gisteravond. Mama was naar een feestje en ik weet niet hoeveel mensen er aan haar buik (en daarmee ongevraagd aan mij!!!) hebben gevoeld maar het leek wel een koninklijke audiƫntie. Daarnaast was er ook Afrikaans eten, ik weet niet of ik daar wel zo goed tegen kan maar ik heb me ingehouden en heb niet teveel geprotesteerd tegen alle mishandelingen van die avond. Vandaag had mama eindelijk een rustdag en ze heeft zolang op de bank gezeten dat het mij verbaasd dat we er nog uit gekomen zijn, is kijken of ik haar morgen aan het breien krijg :-)
Vandaag heeft mama een hele mooie tekst gevonden voor op mijn geboorte kaartje, nee ik ga lekker nog niets verklappen maar ik kreeg traantjes in mijn oogjes (mama houdt heeeeel veeeel van mij). Jullie zullen nog een paar weken geduld moeten hebben. Ik ben nu trouwens -5 weken oud en ik ben bezig om meer te leren over mijn leven na de geboorte maar om eerlijk te zijn kan ik me er nog niet zo goed een voorstelling van maken. Het lijkt me wel lastig al die veranderingen maar ja je hebt niet veel keuze als foetus......

Geen opmerkingen: