donderdag 28 juni 2007

Ying, Yang en Yoga

Vanavond ben ik met mama en een van mijn hulppapa's naar zwangerschaps yoga geweest. Daar leren ze mama om makkelijker te bevallen en dat is natuurlijk een goede zaak. Ik kan er niets aan doen maar ik was een beetje aan het meeluisteren en daar werd ik wel een beetje bang van. Er was een yogi-in (een meisjes yogi) die uitleg gaf over ademhaling, weeën, persen, klemzittende baby's, meepuffende vaders en iets wegploppen met open ogen (als ik het goed begrepen heb). Wat een toestand staat ons te wachten. Gelukkig mochten we na deze opwekkende informatie even tot rust komen en hebben we bij een hele aardige mevrouw een bevalling-bad opgehaald zodat ik schoon geboren wordt. Deze mevrouw had ook nog een hele stapel tips maar gelukkig niets over dwarsliggende baby's en zo maar over drie kindertjes en dat ze graag nog een vierde wou krijgen. Zo erg kan het dan toch allemaal niet zijn dacht ik bij mezelf en ook het dochtertje dat even beneden kwam kijken zag er best wel gelukkig uit. Het zal wel een beetje Ying en Yang zijn en zolang die maar in evenwicht zijn.....

Geen opmerkingen: