dinsdag 19 juni 2007

Eerst was er niets......



Eerst was er niets, en toen uit het niets kwam er iets en dat iets was niet niks want dat was ik! Op dit moment ben ik ongeveer -6 weken oud en ik ben met recht een cyber-foetus. Hoe ik dan kan bloggen, zeker nog nooit van wifi gehoord he? Momentje hoor, ik moet even wat trappelen want mama valt bijna in slaap en dat kunnen we niet hebben. Zo dat is beter, het valt niet mee voor mijn mama want ik ben een flinke baby aan het worden en stil liggen, daar doe ik niet aan. Mama zegt wel eens dat het nu wel mooi is geweest maar ik ben nog niet helemaal klaar voor de buitenwereld. Ze zal me nog een paar weken dicht bij haar moeten houden, ik heb de huur voor deze kamer namelijk voorruit betaald en ik wil wel waar voor mijn geld natuurlijk (ik ben dan wel een internationale baby maar wel een met hollandse roots!). Ik heb de kamer voor na mijn geboorte ook al besproken en ik begrijp uit de buitenwereld dat die heel mooi is geworden (op een kleinigheidje na dan). Ook heb ik al stapels kleren en speelgoed om me straks mee te vermaken en iedereen wacht op mijn komst. Laat ze nog maar even wachten, het is wel wat krap hier maar wel lekker knus

Geen opmerkingen: