donderdag 28 juni 2007

HELP !!!!!!!

Help! HELP, mama en ik hebben last van zwangerschapvergiftiging, sta niet zo stom te kijken, doe dan toch wat! Mama heeft al een tijdje last van pijn aan haar ribbekast (en raad eens wie daar de schuld van krijgt) en deze week kreeg ze ook last van hoofdpijn maar vandaag bij de verloskundige bleek dat wij last hebben van zwangerschapvergiftiging. We zouden op vakantie gaan en een weekje lekker luieren maar dat kan nu niet, misschien gaan we later dit jaar als ik geboren ben. Arme mama, ik heb wel met haar te doen hoor. Elke avond zingt ze zo lief voor mij en dan masseert ze me zachtjes en zegt lieve dingetjes. En nu is ze helemaal niet lekker, dat vind ik niet eerlijk. Ook maakt mama zich druk om allerlei belangrijke dingen maar ik heb liever dat ze zich niet zo druk maakt want het is echt beter als ze wat rust neemt. Dus HEEELLLP........

Geen opmerkingen: