woensdag 28 november 2007

Rookgordijn

Afgelopen weekend ben ik naar het vakantiepark van Landal geweest om, zoals gezegd, uitvoerig en langdurig verknuft te worden. Met het verknuffen is het best wel goed gekomen maar in onze tijdelijke kindervriendelijke luxe bungalow hing wel een heel eigenaardige lucht. Van mama begreep ik dat dit nu rooklucht is, dat komt van die malle stokjes die sommige mensen in hun mond stoppen en daarna in de brand steken. Echt niet lekker die lucht en het schijnt slecht te zijn voor je gezondheid. Ook was het huisje niet echt schoon, mama is daar behoorlijk boos over geworden bij de receptie.
Wel heel interessant was het kinderparadijs, ook al ben ik nog te klein om mee te doen, het zag er heel aantrekkelijk uit. Klimrekken, een ballenbak, een glijbaan, een ballenblazer, af en toe een optreden van meneer Bollo (een hele grote knuffelbeer) en hele volkstammen kinderen met daar om heen een cirkel van lichtelijk verveelde ouders. Je vraagt je af of er voor kinderen nog leukere dingen op aarde zijn :-). Als ik later groot ben dan zal ik me met genoegen eens flink in dit speelparadijs storten, als we er ooit nog komen tenminste want ik geloof niet dat mama en Coen dit park een groot succes vonden. Hieronder een foto waar ik wordt aangevallen door mijn knuffels!
.

Geen opmerkingen: