donderdag 22 november 2007

Ik moet

De laatste tijd heb ik niet zoveel tijd om wat voor het weblog te schrijven, mijn leventje is in een steeds sneller gaande stroomversnelling terecht gekomen. Er is een drang in mij die steeds maar nieuwe dingen moet ontdekken, steeds maar nieuwe dingen moet uitproberen en daarbuiten gaan mama en ik ook naar allerlei mensen toe. De laatste week ben ik ook een beetje verkouden geweest en waren mijn luiers volgens kenners te groen en te dun uitgeslagen. Dit resulteerde in wat bezoeken aan de huisarts maar dat waren niet de enige medische bezoeken. Aangezien in mijn prille baby tijd al het goede van links kwam had ik daar een voorkeur voor ontwikkeld (ja ik ontwikkel snel) en die moest via fysiotherapie weer rechtgezet worden. Vanochtend moest ik naar het consultatieburo en daar hebben ze me voor de tweede keer geprikt, onder ons gezegt kunnen verpleegkundigen veel beter prikken dan artsen en je mag één keer raden wie mij heeft geprikt! Ik was weer goed van streek maar gelukkig was behalve mama ook Coen mee om mij te troosten, in dit soort traumatische belevenissen is hij toch wel een heerlijke grote knuffelbeer.
Na al deze bezoeken, na al het ontdekken van nieuwe dingen, na het doorstaan van medische toestanden, na al het verwerken van mijn emoties en indrukken, na al dit moeten moet ik even niets meer. Dit weekend gaan we lekker naar een huisje op de veluwe, even een weekendje er tussenuit. Dan moet ik niets maar dan wil ik uitgebreid en langdurig verknuft worden, dan wil ik lekker badderen, dan wil ik rondgewandeld worden in de bossen, dan wil ik alleen maar met leuke dingen spelen, dan wil ik lekkere verse melk, dan wil ik...........wat, is het weekend nu alweer voorbij?

Geen opmerkingen: