zondag 30 september 2007

Verknuffen

Aangezien ik al een dikke zeven weken op deze wereld rondlig, ja ik loop of kruip nog niet, denk ik dat het tijd wordt voor mijn eigen bijdrage aan de Nederlandse taal. Taal heeft als doel om met elkaar te communiceren en soms kan dat wat effectiever. Je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen: "Hooggeachte mama, zou u alstublieft zo snel mogelijk willen voorzien in een maaltijd aangezien mijn maagje knort en ik honger heb" en waarschijnlijk zal dat resulteren in een maaltijd. Proefondervindelijk is echter bewezen dat "Whaahaheeee!" sneller en effectiever is.

Nu is de kans dat Whaahaheeee in de 'Dikke' komt niet zo heel erg groot dus dacht ik meer aan de combinatie van vertroetelen en knuffelen, namelijk het verknuffen: Vandaag ben ik heerlijk door mama verknuft, of wil je mij verknuffen. Dus meneer van Dale, bij deze mijn eerste bijdrage en deze keer met een illustratie om het verknuffen duidelijk te maken.


De mama verknuffing


.
Verknuft door tante Monica

1 opmerking:

Anoniem zei

I LUV UR BODY LANGUAGE!!!! :)

xxxooo
TM