vrijdag 21 september 2007

Melk quota

Afgelopen week is een beetje raar verlopen. Aan het begin van de week was ik nogal slaperig en heb ik uren dommelend doorgebracht. Het leek wel een beetje winterslaap en ik heb die dagen ook niet zoveel gegeten. Mama was er wel blij mee geloof ik, ze was heel erg moe en kon wel wat extra slaap gebruiken. Natuurlijk vindt ze mij wel heel erg lief maar ook wel een beetje vermoeiend omdat ik nog heel veel zorg en vooral liefde nodig heb. Dat ik niet alleen op liefde kan leven bleek wel in de tweede helft van de week nadat ik was uitgeslapen en hongerig wakker werd. Ik bedoel ik had ernstige HONGER! Normaal is mijn voedselvoorziening prima in orde, de borsten voorzien in een eenvoudige doch voedzame en smakelijke maaltijd in goed afgemeten porties. Woensdag ging het nog wel maar donderdag was er echt te weinig melk en ja, wat moet je dan als zuigeling. Mekkeren en als dat niet helpt huilen en dat heb ik dus maar gedaan totdat er weer voldoende aanvoer was. Mama heeft het opgelost met de nepmelk die stukken minder smaakt en die eerst nog laat in de avond gehaald moest worden. Soms moet je wat minder kritisch zijn in het leven en gisteren was zo'n dag. Ik heb braaf nepmelk gegeten en ben daarna nog steeds braaf gaan slapen maar ik hoop dat de melkvoorziening snel weer op peil is.

Geen opmerkingen: