zondag 13 januari 2008

Logeren

Deze week was oma een beetje oververmoeid, iets met te weinig nachtrust of zo, ze had een ernstige behoefte aan slaap. Ik vraag me af hoe dat komt, we wonen in hetzelfde huis en ik ben toch ook niet oververmoeid en geloof me, ik slaap ook niet de hele nacht door. Maar goed, om oma wat nachtrust te bezorgen had mama bedacht dat het wel een goed idee was om een paar dagen bij Coen te gaan logeren en daar was ik het natuurlijk van harte mee eens. We zijn afgelopen donderdag naar Coen gegaan en het was reuze gezellig, wel een beetje krap in een twee kamer appartement, maar reuze gezellig. Na de eerste nacht kon mama niet meer zo goed bewegen, het logeerbed was een beetje aan de harde kant of de uitsteeksels van mama zaten teveel in de weg, bovendien zit mama nog wat losjes in elkaar na de bevalling. Zelf heb ik lekker geslapen ook al was ik volgens mama wel heel erg vroeg in de ochtend heel erg vrolijk wakker, dat uit ik tegenwoordig door te gillen.
Coen moest gaan werken maar wij hebben ons prima vermaakt, Suzanne is met mijn baby-vriendje Casper langsgeweest, we hebben boodschapen gedaan en zijn op de markt geweest. Als klapper op de vuurpijl heeft Coen mij die avond uitgebreid verknuft. Zucht.....het leven valt toch niet mee.
De tweede nacht moest wat anders gaan, zo had mama bepaald. Zij verdiende een zacht bed in plaats van een harde matras en Coen moest zijn eigen bed afstaan, ja en als mama wat in haar hoofd heeft.... Weer had ik nergens over te klagen, lekker geslapen hoor, maar die andere twee zagen er in de ochtend echt niet uit. Ook hun bovenkamertjes werkten niet op volle toeren, weer in ons eigen huis aangekomen bleek dat mijn melk nog bij Coen lag, die moest natuurlijk nog even worden opgehaald en twee uur later kwam Coen nog wat onderdelen van het kolfapparaat brengen. Het goede nieuws is dat oma er weer tegenaan kan maar nu zijn mama en Coen oververmoeid.

Geen opmerkingen: