dinsdag 1 januari 2008

Gellukig 2008

Hallo allemaal, ik heb mijn eerste oud en nieuw gevierd en ik was helemaal niet bang voor de knallen en flitsen. Om middernacht ben ik uitgebreid door mama verknuft en dat was een heel erg goed begin van 2008. Dat er nog maar heel erg veel verknuffingen mogen volgen voor iedereen. Vandaag heb ik alvast een goede start gemaakt door, met een beetje hulp van mama, mijn eerste bananen hapje naar binnen te werken. Eerlijk gezegd viel dat niet tegen, misschien zijn tandjes en vast voedsel toch wel een goed idee. Ik ga het vandaag niet te lang mmaken met het log want ik moet zo naar de bananen-afterparty! Hieronder nog snel een foto van mij terwijl ik helemaal alleen mijn melk nuttig, goed hé.
.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

catinca lief, mama is trots op jou! je doet het zo goed en ik sta vol verbazing over alles wat je mij laat zien en mee maken. LIEVE VERNUFFING VAN MAMA!

Anoniem zei

Ha Catinca,

Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2008!

Eline