maandag 26 mei 2008

Kaal maar dan met muziek

Dit weekend is tante Monica teruggekomen uit Amerika, ze is daar op vakantie geweest en heeft allemaal familie en vrienden bezocht die ze een hele tijd niet had gezien. Natuurlijk heb ik haar gemist en was ik heel erg blij dat ik haar weer zag, ze had ook een cadeau voor mij meegebracht uit Amerika. Ik wist niet goed wat het was maar het zag er wel heel grappig uit en gelukkig was er een vrijwilliger in de buurt die mij liet zien dat het een soort fluit is. Als je er aan de goede kant op blaast geeft de fluit geluid en dan is er ook nog iets met gaatjes die je met je vingers kan afdekken waardoor de toonhoogte veranderd. Hoe dat precies werkt heb ik nog niet uitgevogeld en ik krijg zelf ook nog geen geluid uit de fluit. Op een dag gaat het me lukken, dat weet ik zeker want ik ben van heel muzikale komaf. Mijn mama heeft een hele mooie piano en af en toe mag ik daar wat vrije expressie op oefenen, of mijn spel echt mooi is kan ik natuurlijk niet zelf beoordelen (ook al ben ik daar wel van zeker van natuurlijk) maar de buren zijn in elk geval nog niet komen klagen. Van de andere kant is er ook nog niemand geweest om me een contract aan te bieden.

Geen opmerkingen: