zondag 1 juni 2008

Oorkokken

Het is alweer mis met mij, een dubbele oorontsteking deze keer. Ik heb mij laten vertellen dat een hele kudde streptokokken, stafylokokken en pneumokokken zich in mijn buizen van Eustachius hebben genesteld. HALLO zijn jullie er nog? Gelukkig, tja ik hoor jullie even niet zo goed vandaar. Weer ben ik niet lekker en kijk ik met zielige en waterige oogjes de wereld in terwijl ik zielige geluidjes maak. Mijn oren doen pijn en zelfs Knorretje, mijn lievelingsknuffel, kan mij niet troosten.
Het gaat nu al weer wat beter want ik ben weer aan de antibiodinges en met paracetadinges wordt mijn oorpijn onderdrukt maar het blijft maar tobben op deze manier. Nu heb ik een en ander eens nagekeken en volgens mij val ik nog onder de fabriekgarantie want ik ben nog geen jaar oud. Eens even bij mijn mama navragen of ze aan garantie doet, ik hoop wel dat ik mijn bonnetje nog heb.
Tussen al die kokken door ben ik nog wel hard aan het oefenen, als iemand met mij meeloopt kan ik al zelf stapjes maken en met wat hulp tegen het omvallen blijf ik helemaal zelf rechtop staan. In mijn box trek ik me op aan de spijlen en ook het rondscharrellen gaat me steeds makkelijker af. Zitten is al helemaal geen probleem meer ook al ben ik laatst wel in zithouding achterover gerold, best wel een koddig gezicht ware het niet dat ik met mijn bolletje nogal pijnlijk op mijn piano viel. Al doende leert men zal ik maar zeggen en de vertroosting van mama maakte weer een hoop goed.

Geen opmerkingen: