zaterdag 29 maart 2008

Ha-haa-haaaatchiee

Poeh zeg, was ik deze week toch voor het eerst in mijn jonge leventje snotverkouden. Om de haverklap moest ik niesen en van een handje voor mijn mond heb ik nog niet echt gehoord, dus bij elke nies werd mijn omgeving ook snotterig. De exacte details zal ik jullie besparen maar het was zo nu en dan geen fraai gezicht. Op dit moment gaat het wel weer met mij maar nu gaat het met mama niet, zij is nu snotverkouden. Gelukkig heeft mama wel van de hand en de nies gehoord.
Deze week ben ik ook wezen wennen op het kinderdagverblijf. Op zich was het wel leuk, een hoop andere kindertjes en genoeg te zien maar op een gegeven moment moest ik gaan slapen en daar had ik nog even geen zin in. Normaal gesproken brul ik dan een paar keer en is redding nabij, ik speel nog wat en na een minuut of twintig val ik vanzelf in slaap. Niet deze keer dus, ik brul maar geen redding..... Ik denk dat het laatste woord hierover nog niet gesproken is. Maandag ga ik weer wennen, donderdag wordt de eerste hele dag op de opvang en dan hoop ik wel dat er adequate en juiste actie op mijn gebrul volgt.
Tja, ik zie een hoop verschillende mensen de laatste dagen, nu ben ik bijvoorbeeld aan het logeren bij Kenneth, Jacqueline, Yentl en Solange. Ze zijn heel erg aardig en mama krijgt wat rust om bij te komen van haar verkoudheid. Tenminste als ze mij even kan vergeten want ik voel dat ze constand aan mij denkt en ze heeft al een paar keer gebeld, het leven valt niet mee zonder mijn vrolijke en verfrissende aanwezigheid. Natuurlijk mis ik mama ook maar zo'n logeerpartijtje is best wel leuk op zijn tijd. Misschien moet ik bij een volgend partijtje in plaats van mijn knuffelvarken gewoon mama meenemen.
.

Geen opmerkingen: