maandag 18 februari 2008

Poing, weer een sprong

Yahoo, eh nee niet Yahoo.com maar gewoon Joepie... ik heb mijn zes maanden sprong gemaakt en ben weer een stapje verder in mijn ontwikkeling. De laatste dagen was ik wat bedrukt, zoals bij elke sprong maar nu ben ik weer mijn eigenste eigen charmante ik. De volijkheid straalt weer van mij af en ik heb honger voor tien. Mijn wangetjes staan bol, mijn buikje is gespannen en mijn spekbeentjes zien er uit om op te eten. Ik praat er vrolijk op los met tweelettergrepige brabbels en mama is sprakeloos van trots. Vooral dat sprakeloos is een behoorlijke prestatie want normaal praat mama de hele dag door, ze verdient er zelfs haar geld mee. Nou mama wacht maar eens af, als ik straks echt kan praten dan mag je je oren wel goed vastlijmen.
Ja, ik heb zin om te leren kruipen, te spelen, een flinke hap van Loulou te nemen, om te leven. Energie druipt van mij af, ik zou willen zeggen : poing, poing, poing, poing en nog eens poing. Het lijkt wel of ik een energie shot heb gekregen. Dus zeg ik uit volle borst: YAHOOOOOOOO......

1 opmerking:

Unknown zei

ach, nee, niet weer een prater in mijn familie...hihihihi....je bent inderdaad om op te eten mijn heerlijke enige echte hartendief van me...

je mama