maandag 28 juli 2008

Zoemmmmmm

Daniela en David zijn bij mama en mij op vakantie. Daniela is een oude (nou ja, oud) vriendin van mama en David is haar zoon. Het is reuze gezellig en we doen allerlei leuke dingen, we zijn op het strand geweest om kuilen te graven en pootje te baden en we zijn naar Avifauna gegaan om de vogels te bekijken. De mooiste vogel vond ik een grote blauwe die met een zware stem boehoe riep maar ze hadden allerlei kleine en grote vogels, van heel gewoon tot heel erg vreemd.




Over de frequentie en kwaliteit verknuffingen heb ik met onze vakantiegangers niets te klagen ook al zijn er kleine wezentjes die mij niet zo nodig hoeven te verknuffen. Bij ons thuis zijn nieuwe ramen en deuren gemaakt en dat ziet er heel mooi uit maar.... de oude horren passen niet meer. In de nacht wordt ik nu verknuft door een bateljon kleine zoemende beestjes, het zijn muggen en je krijgt rare bultjes van hun ongewenste aandacht die ook nog eens jeuken.

Er is nog meer groot nieuws: Astrid, een andere vriendin van mama heeft een klein meisje gekregen, Silke Catharina. Omdat tante Astrid en mama zulke goede vriendinnen zijn is Silke een soort van nichtje van mij, leuk he! Later als Silke groter is gaan we gezellig spelen en zal ik haar het een en ander uitleggen over grote mensen, poezen en andere zaken van het leven die ik al ontdekt heb zodat zij het wiel niet opnieuw hoeft uit te vinden.

Geen opmerkingen: